Tuesday, December 11, 2007

Viatza poate fi grea




Da' Modest Mouse må face så-mi place.



(nu-mi gåseste nici de-al dracu videoclipuri, numai live-uri d-alea lame de pe telefon sau coveruri; vedeti voi ce vreti in ecranu ala negru; saaau?)

A! Stiu! stati sa dau copi-peist;
ta-naa! cat timp ascultati de ce så nu cititi despre...




Povestea testoasei Broscu

-trimisa de Maria




"Pe broasca testoasa Broscu am primit-o cadou de la prietenul meu de atunci, pe vremea cand imi facea inca curte. Prieten care s-a dovedit sa mai aiba o prietena, in alt oras si care n-a mai recunoscut mai apoi ca Broscu e cadoul lui pentru mine. Dar, ma rog, asta e o alta poveste.

Odata cu Broscu, vanzatorul ne-a mai dat un acvariu si o punga cu mancare pentru Brosc. Problema a intervenit cand am ajuns in camera si a trebuit sa-l instalam pe Brosc in noua locuinta. Cata apa sa-i punem in acvariu? Se ineaca Broscu daca-i punem apa peste inaltimea lui? nu se ineaca? N-am avut curaj sa incercam, asa ca i-am pus doar atata apa cat sa-i ajunga la mijlocul carapacei. Orice, dar sa nu se-nece Broscu!

L-am ingrijit cat am putut noi de bine: i-am pus in apa granule sa manance, am stat de vorba cu el, l-am mangaiat pe cioc, i-am si spalat acvariul in fiecare zi, timp in care a avut voie sa se plimbe liber prin camera.

Toate bune si frumoase! Doar ca intr-o zi am aflat de la un vizitator binevoitor ca broastele testoase nu se ineaca, dimpotriva, adora cat mai multa apa! Hm... Hai sa incercam! I-am umplut acvariul mai mult de jumatate, i-am dat drumul acolo si am asteptat cu sufletul la gura, gata sa-i dam primul ajutor. Dar spre surprinderea noastra... Broscu a inceput sa inoate. Da! Sa inoate in adevaratul sens al cuvantului! Oh, cate nu mai invata omul pe lumea asta! Care va sa zica noi l-am cam chinuit pe Broscu. Totusi nu ne-a purtat pica. De treaba Broscu nostru, se pare.

Si zilele treceau, treceau si saptamanile, iar Broscu nostru crestea intr-o zi cat altii in patru! Iar intr-o buna zi l-am gasit trist si abaut, fara pofta de mancare, fara pofta de joaca, fara pofta de conversatie... Ce-i de facut? Sa se simta singur? Sa-si doreasca o partenera? Sa vrea un acvariu mai incapator? Ce sa fie?

I-am pus mai mult apa, i-am dat mai multa mancare, l-am tinut mai mult de vorba. Nimic! Ba chiar a inceput sa nu mai manance de loc. Of!

Salvarea a venit cand o colega de camera - Danuta - a vazut un gandac de bucatarie, i-a dat cu papucul in cap, l-a cules de pe dulap si i l-a dat lui Broscu pe la nas, intr-un moment de inspiratie. Broscu nostru l-a halpanit din doua muscaturi, fara sa-l mestece macar! L-a inghiti pur si simplu, dupa care s-a uitat lung - se pare ca mai voia. Si se mai pare ca era saracul Brosc satul de aceeasi mancare de la punga. Iar cum gandaci erau cu duiumul - specie rezistenta la orice deratizare - Broscu a iesit din depresie cu burta plina.



Si-am urcat pe-o carapace si v-am spus ceea ce-mi place."




OK. Si pentru cå Modest Mouse må face si mai mult så-mi place:






pe Bukowski (mel de mai sus) o are si andra pe blog, pe langa alte minunåtzii audio.

atat.

No comments: