Monday, January 14, 2008

m-au dat afarå din gåleatå

in regulå.

incå nu am inteles de ce, dar aici, majoritatea chiuvetelor au un robinet separat pentru rece si inca unul pentru calda. si la ala de calda e foc båi tatå, iar la ala de rece e gheatzå care curge. iar ele, apele, sunt ca sinele de tren.

probabil toata lumea are un lighean mic la breloc in care le amesteca. for blending is everything and everything is

oricum.

eu nu ma pot spala pe dinti cu apa foarte rece, pentru ca ma doare. si dacå m-ai pune så må gandesc la o experienta sado-maso cu siguranta nu m-as vedea pe mine, singur in baie, in fata oglinzii si cu un colgate 360 in gurå. nu.

de aceea, am ales cada cu al såu magic dush ca perimetru de dat cu mentå-n gurå.

si pe marginea cåzii, o colegå de apartament isi tine toate chestiile intr-o gåleatå.
si dupå ce må spål, las periutza in gåleatå. (mi-e lene så må duc si så o pun inapoi in centrul unui sul de hartie igienicå - nu am avut påhårel d-åla jmecher)

si las periutza in gåleatå.
asa



ca apoi, så vin pe la baie ca så mai våd care-i treaba si





un lucru e clar: nu-ti lasi låsat periutza de dinti in gåleata unei unei domnisoare.

nu te joci cu d-astea.

5 comments:

a said...

daca n-ai intrebat si tu inainte...
domnisoara, ma pot folosi de galeata dumneata?
asa fara preludiu, fara nimic nu merge.

silvia said...

cum mă să te dea afară din găleată. era o amărâtă de periuţă. măceel!

wealldo said...

hei.
stiu, e vb de culoarea periutei. fata nu ar fi rezistat unei periute roshu sau mov (culoarea anului 2008, intre noi fie vorba) sau poate chiar roz!!!

Doamna Brebenel said...

i aint puttin no pink brush in my mouth daawg

Kool-Aid said...

Cada e spalata?
Daca nu, donshoara e-n galeata...sorta speak.




fuzzy tuuthbrush.