Wednesday, February 20, 2008

i say shit god daaaaemn

i m a maaan, i m a maaaaan

mi se intampla d-astea cand fac dush.
si sunt sigur ca nu sunt singurul. (sau singur ca nu sunt sigurul)

se taie curentu, se strica centrala cand am tot samponu din lume in cap, e cutremur, suna telefonul, a venit pizza, am uitat cheia in uså pe dinauntru.
d-astea.

dar nu mi se mai intamplase sa-mi sarå robinetu de la apå calda si sa ma loveasca in gat, urmat apoi de jetu de apa fierbinte ca doamnele de la opnouåopnouå.

dar bine ca sunt eu zvelt. am sarit din cada ca un greier pe fazå si m-am uitat putin la acel dush complet retardat. la acel nedush. parcå era o fatzå care scotea limba pe ochi. si apoi am alunecat.

dar bine ca sunt eu zvelt. m-am tinut de calorifer. m-am uscat rapid, am iesit

am intrat la loc
mi-am pus niste haine, am iesit, am oprit centrala, m-am intors, m-am prins ca trebuie insurubata o chestiutzå in robinet mai intai (n-am gasit surubelnitza capcruce asa ca am folosit un cutit); am pus robinetu la loc si am dat iar drumul la incalzire.
ieri am invatat sa repar si centrala.

m-am simtit asa de... nushtu... bårbat.




tiu-tiu-poing-ping-paaaaang!
ma-tri-mo-niaaaaaa-aaa-aaa-aaa-leeeeeeee

salut.
må cheamå marcel si in tine sper sa gasesc idealul.

pe tine mi-ar plåcea så te cheme adela, pentru cå-mi place foarte mult cum sunå marcel si adela. marcel si adela. marcel si adela. te poate chema si ioana, pentru ca-mi place foarte mult cum sunå si andrei si ioana. andrei si ioana. dar cum pe mine må cheamå marcel si nu andrei, mi-ar plåcea mai mult så te cheme adela decat ioana. dar imi place si ioana. sau suzana.

vreau sa stii sa dai cu matura. nu vei da cu matura niciodata - asta iti promit eu - pentru ca iti voi cumpara cel mai tare aspirator - jur - dar vreau doar sa stii. la fel ca si tatal meu, am zis intotdeauna ca daca poti s-alergi, atunci inseamna ca poti sa si mergi foarte bine.

mi-ar placea sa gatesti si sa ma astepti cu masa gata, nu numai pentru ca mi-e foame atunci cand vin de la lucru, ci pentru ca de fiecare data cand stam pe canapea si ne uitam la filme, så zicem uite! si ei fac la fel ca noi.
si så ne pupåm.

fii adela mea!

tu-dup-ti-dap-piu-tam-tam-tiiing!!!




ah da!
mi-am amintit de cand am schimbat primul meu bec. am uitat sa dau lumina pe off si becu s-a aprins brusc, m-am speriat si am cazut de pe scaun.

No comments: