Tuesday, May 6, 2008

månanc ca un tiranozaur. nush ce naiba. o så må rostogolesc panå acaså. si oceanu? voi fi foarte gras, deci voi pluti. trebuie doar så-mi construiesc o velå sau så-mi iau o vaslå, pentru cå imi trebuie cel putin o manå liberå, ca så månanc. nu må va manca niciun rechin, pentru cå rechinii nu månancå vase de croazierå.

nu am cantar acaså, dar cred cå am pus vreo-sutåshaptejshiceva de chilograme. cel putin.
dacå voi fi intr-o barcå la råsårit, o så ziceti cå sunt nori. intru eu in mare in vama veche, sunt inundatii in bulgaria, turcia si ukraina. iar insula serpilor va fi fost.

mi-e foame. må duc så månanc ceva.

doamna brebenel? domnul rostogol.
incmancat.
tzesemenea.

6 comments:

eusebio said...

McWendy's - Roll you need!

mirror this! said...

hm. asta da atitudine :))

mirror this! said...

ai grija...

Doamna Brebenel said...

no problem yo
i just bee keepin ma'soul slim daaawg

Sahara Penguin said...

Eu zic sa mai bagi o pizza. Sa se lase cu revarsare.

Anonymous said...

na, ca mi s-a facut foame!
si tocmai mancasem.