Thursday, July 10, 2008

"i will cut now, right in front of you! yes?"

ora 1:54.
ariciul a fost zårit pe peluzå, indreptandu-se pofticios catre tufisul de mentå de sub scarå.
cateva clipe mai tarziu a fost zårit un alt arici. acesta a stat nemiscat langå boschetul/boschetele din care tocmai tzashnise, dupå care s-a gråbit si el in acelasi tufis de mentå de sub scarå.

ora 2:00
este momentul så sting lumina, så trag perdelele si så påråsesc balconul.
in tufisul de mentå, doi arici se fut.
si oricum råmåsesem fårå ceai cu gheatzå.


ceea ce m-a fåcut så-mi amintesc. ajung la hamburg, dau så ies din aeroport, un polizei må opreste si må intreabå de unde vin. i-am zis cå din romania

rog
frumos


urmati.
ne bagå intr-o camerå cu cantare, pe mine si pe valizele mele si - ai frate - isi pune manusa. sfincteru mi s-a fåcut celulå.

aveti... ceva in aceastå valizå?

adicå droguri?

... aveti droguri?

nu, n-am droguri.

m-a pus så deschid, s-a dus la fund si mi-a luat 3 cartuse de tigåri.

:(

aici, in germania, romania nu are voie decat cu 200.

cartuse?

nu, dumnezeule! de tigåri! un cartus de tigari!

påi si dacå am 10 tigåri in pachet?

aveti 10 tigåri in aceste pachete?

nu. dar mi-as fi dorit så am.



nu m-a amendat. si mi-a mai låsat si un cartush. un domn.
si mi-a zis så le zic prietenilor mei din romania cå in germania nu ai voie decat cu 200 de tigåri.

si da må, mi le-a tåiat ca på halca de carne, ziceai cå le si pune pe gråtar. sårea tutunu' cai confeti. mi s-a fåcut milå, i-am zis cå så le tinå el.
dar neamtzul, nici nu a clipit.

si cand am plecat, l-am intrebat cå dacå ii ziceam cå vin din norvegia må mai lua cu el.
a zambit politicos si mi-a aråtat ok cu degetu mare


zambetul celui din prima pozå + fatza si ocheiul celui din poza doi.

2 comments:

Kool-Aid said...

daca era neamt cu radacini italiene...he would have given u that cavity search..just 4 fun :P


si oricum voiai sa te lasi de fumat...;P ...sper

Doamna Brebenel said...

tigari din letonia
smekesana nogalina!!!