Tuesday, August 12, 2008

eu domnishoarå tu




londra.
vrei så arunci ceva la cosh, nu gåseshti cosh, gåseshti cutie poshtalå.
mai mergi, a, uite un cosh.
nu.
e o cutie poshtalå.
pentru cå e tarziu, vrei så ajungi alcolo si så bei mai mult, iar spiritul civic te laså pentru cineva mai tanår si cu spirit de aventurå, iti vine s-o dai in pizda må-sii då cutie på care o tot cari de 5 stråzi.
dar nu.
speranta e un biscuite in formå de cosh de gunoi.
ba nu.
e un tablou electric care te asigurå cå totu-i in regulå.
dupå care e o cutie poshtalå.

am zis cå nu-i ok.

luat cutie de zmutiz. cålcat pe ea, fåcut calcan. lipit timbru poshtal (da, se pare cå aveam timbre poshtale in geacå - din statul new york ce-i drept da' då-le dracu, tot timbre sunt), scris trashbin la destinatar, trimis.

nu stiu ce se intamplå cand vrei så trimiti o scrisoare. cosh de gunoi, cosh de gunoi, cosh de gunoi, bagi pula, trimiti un mail.

o fatå din bulgaria mi-a zis de un cåtzelush cu trei picioare care, atunci cand voia så facå pipi, cådea.

ah. londra.
unde am stat intr-un bloc in care etajul 3 practic lipsea.



no quiero partir.

2 comments:

Anonymous said...

Ok, am luat comentariile in ordinea... cred ca inversa. Deci pana la urma unde locuiesti acum? Spania/State/uk?

Anonymous said...

in madrid. tocmai ce mi'am gasit apartament. si cu NIE-ul, da, am nevoie de el, dar pana cand mi-l dau in 4 luni, iti pot face contract doar cu pasaportul.
deci todo bien.