Tuesday, November 11, 2008

dimineatå + nefumat + magistrala 2

nu are ce cauta aici. poate e la "pentru atunci cand iti vine sa-ti bagi pula". da' mi-e lene sa ma duc, sa dau click, sa scriu acolo.

uitam cand ne enervam si ne enervam cand uitam.
da' sa uitam sa ne enervam se poate?

da.
pai ramane asta si-un pachet de marlboro filter plus.
va dau si-o plasutza?
n-are rost doar pentru atat.
pai ziceti, va bat 10 euro pentru vodafone?
pai n-am zis ca da?
pai v-am vazut ca nu scoateti bani.
ii am in buzunar, ajung repede la ei.
aia era, credeam ca sunteti nehotarat.
pai ce credeati, ca va cer 10 euro vodafone si apoi fug?
mai stiu eu la ce va ganditi?
ma gandeam ca daca e liptonu asta rece in frigider sau doar il tineti acolo ca sa se vada ca e.
nu e rece, nu mai merge aparatele cand e iarna.
e noiembrie.
tot dracu ala e.
si o sticla de lipton atunci. va rog.
luati-o dvs de-acolo.
atat?
atat.

2 comments:

utopic said...

tu baiete
nu te enerva
uitarea e de partea ta

eusebio said...

bai de ce ai sters chestia aia... vrei s-o arzi zen si nu stiu eu? te simti mai batran cu un an? :)) uite, mi-a zis o fata ca toti ajungem in acelasi loc: la naiba.