Wednesday, February 18, 2009

am un an de facebook yeeee

si pentru ca acu' un an cand mi-am creat infamul profil, ghidat de principiul "ce nu poti evita, acceptå cu plåcere" (de la mamita rica), mi-am zis
så fie regulå!

"Voi avea doar prieteni despre care pot vorbi cel putin 5 minute."

si am dat apoi cu pumnu´n maså ca domnu nostru Shtefan atunci cand i-a cazut pocalul de picior.

si asa a fost.
o luna, doua luni. si apoi au aparut "friends of friends". a. avem 15 prieteni in comun - e ca si cum ne-am cunoaste. daca printre acesti 15 avem si cateva cupluri, atunci e ca si cum ne-am fi si futut.

oricum.

sunt baiat sociabil, nu dau ignore. in plus, facebookul nu abundå in comentarii båshite gen :PPPPP, lolololol, ce posterior de inger ai, frumoas-o mi'ar place ca så te cunosc si ca så te seduc et-c.

si dacå as putea vorbi cel putin 5 minute despre fiecare prieten de pe facebook, eu avand acum 359 de prieteni (omg, i´m like soooo popular!!lool! :P), un simplu calcul matematic ar aråta cå as putea petrece cel putin 29,9166667 ore (am folosit un calculator pentru asta, n-am så mint) vorbind despre prieteni.

ceea ce mi se pare un lucru bun.
poate chiar de scris in CV.

No comments: