Wednesday, February 11, 2009

mie-mi place så dau cu aspiratorul



e ceva magic la mijloc, ceva gen "now you see it, now you don´t" care må face så-mi placå så dau cu vaj-vajul.

imi amintesc cå in londra, cand ståteam 6 insi intr-un apartament, a sosit acea zi neagrå in care a trebuit sa ne impårtim responsabil si matur in echipe de cate unul - care ce face.

dar era organizatå treaba. foaie cu tabel fåcut cu rigla, in creion (in caz cå gresea undeva, så poatå sterge), cåsute cu numele noastre, toatå minunåtia asta prinså cu magneti pe frigider.

au sårit toti, m-am si speriat. i-a cålcat spiritucivic cu shenila pe nas: eu fac aia, eu fac aia, eu spål, eu måtur, eu reciclez.
eu, in schimb, stiam cå nu exista aspirator. in plus, era ceva interesant pe youtube si m-am fåcut cå plouå.

ca atunci cand servesti o råcoritoare cu amicii tåi, vine nota si pui banii ultimul. (a. e mai lejer så vezi cat mai trebuie; b. uneori se intamplå så trebuiascå så plåtesti mai putin; c. pentru cå poti)

asa mi-a revenit mie sarcina de a cumpåra såpun. ohoooo
si cat såpun am cumpårat. era atat såpun incat dupå ce te spålai aveai impresia cå nu te-ai spålat si te mai spålai o datå. cu totii aveam mainile fine si curate. se ajunsese la "e mihnea acaså? nu stiu, vezi dacå e såpun in baie."



oricum. aqui s-a schimbat putin situatia.
a nu se intelege cå nu am destul såpun, pentru cå am, in continuare, o gråmadå de såpun.

am trecut la etapa urmåtoare, adicå spål si vase. e ok.
DAR! cand nu spålam vase - pentru ca foaia de pe frigider zicea de mine cå nu - incercam så-i fac misiunea celui care spåla cat mai usoarå. gen goleam complet farfuria la cosh si apoi o puneam in chiuvetå.

pentru cå ce e mai råu decat o chiuvetå plinå cu vase?
o chivetå infundatå plinå cu vase. parcå-i un acvariu in care pestii, odatå veseli si-au bågat acum pula si s-au transformat in farfurii si tacamuri unsuroase.

suflec manecutza si tintesc cåtre scurgere, gandindu-må ca poate dau de tzestoasele ninja. simtul tactil imi spune: mm, ciuperci, mm, salatå, mm, nisip. nisip?
nu, cafea.

am intalnit o altå metodå aqui. se ia un cutzit si se injunghie in mod repetat scurgerea aia, se face totul harcea-parcea, pana cand ciuperca sau ce-o fi ea zice "frate, ok, esti om, måduc, pastå m-ai fåcut". Dupå principiul - dacå s-a dus pe tzeavå, nu mai e problema mea.

eu prefer så scot ce-i acolo si så las chiuveta så respire apå.

dar ok. o ciupercå din cand in cand mai inteleg. dar cafea in fiecare zi. chiuveto, vreau så nu-ti fie bine!
si intreb si eu ca omu'. de ce?

de ce cafea in chiuvetå?
mi s-a råspuns foarte simplu si natural.

ajutå.

da, la fel si dacå infigi un cutzit in cineva il ajuti så moarå.

la desatascadorrr

desatascadascastadacascadordesatasca ceeeeee?

desatascador. desfundat.

ajuta la desfundat?

da.

:|


initial am crezut cå psihologia inverså functioneazå si la desfundat chiuvete. apoi am mai intrebat colegi. toti stiau asta. aparent, aruncatul cafelei in chiuvetå ajutå la desfundat. e un fel de strepsils pentru tzevi. curåtå tot.

ei, incå o datå, spania - mihnea, 1:0.

nu am aspirator.

1 comment:

eusebio said...

maine poimaine mr. musculo cu cafea. e bine fara aspirator, actualul trendo eco-bio-etc prefera matura, preferabil handmade.

ole.