Monday, April 13, 2009

"pentru atunci cand iti vine så-ti bagi pula" se intoarce



si de data aceasta, cu pozå. deci, de fiecare datå cand aveti ceva pe suflet, un neajuns, o amåråciune, injurati acest peste. låsati nasoletzea din voi acestui tzipar, care probabil deja e ciorbå. lui oricum nu-i paså, pentru cå

a) stå cu botu' lipit de acvariu
b) este un tzipar
c) stie cå e vina lui, de aceea a) si b)
d) sugi pula tziparule
e) vedeti? nici n-a clintit måcar

in lista mea de
"imi plac animalele, dar pe unele imi vine så le bag in pizda må-sii"
tziparul ocupå loc fruntash. pe locul doi se aflå

murena.

acest jack-in-the-box al recifului. te scåfåndesti si tu ca un båiat de treabå si hoooop sare asta la tine si, in toate documentarele pe care le-am våzut, då cu capu'n camerå de proastå ce e. nebunooo. proasto.
murenå + tzipar + muie + muie + muie + muie = ok

asa, acum cå mi-am zis oful, pot incepe såptåmana mare cu pace-n suflet.
amor y paz

1 comment:

esusebio said...

sa

ta

nism

:D