Wednesday, September 16, 2009

rest din bucharest vine de la restaurant sau restantzå eu altfel nu-mi explic

uite cå lucrasem eu o gråmadå pe monetåriei si nu ajunsesem la bisericå.


nu fuma måmicå aici, cå esti pe tåramul lui Dumnezeu.

påi si dincolo de gardu åla nu e tot tåramu lu Dumnezeu?

ba e, da mai uitå oamenii. auzi, da n-ai sh'o tigarå pentru mine?

nu mai am, din bisericå am luat-o. acu må duceam så iau.

iti dau bani, imi iei si mie un viceroy d-åla tare?

stati linistitå, da de unde?

påi cum treci prin spital, treci asa prin el, e un magazin acolo de tigåri.


må rog, era dumneaei acolo de demult, dar am zis hai. e sambåtå. poate n-o fi deschis chiar tot. nu trec asa prin spital cu rupere de pulå cåutand tigåri. e soare, e cald
må duc, fac ocolul bulevardului, numai terase, era lumea iesitå la hai-så-ne-plimbåm (panalamasinå)
linie de tramvai linie de tramvai linie de tramvai, bå, gåsesc un chioshc, semn mare
INCHIS SAMBATA.
voiam så-l intreb DA VICEROY NU AVETI?!

traversez, mai dau ocoluri, hai må cå tre så fie

våd pe un domn care se sprijinea de un stalp de telegraf si se uita la masini cum treceau. gen era de-acolo.

un nonstop?

pai acolo.

pai de-acolo vin.

da' n-ati trecut prin spital?

nu

da de ce n-ati trecut prin spital?

n-am trecut dom'le am zis cå

trebuia så treceti prin spital. (mustråtor, de parcå stia despre ce era vorba)
si e acolo, il vedeti.

eliade frate. da stai, cå e chiar acelasi oras.
hop.
e acelasi.

No comments: