Monday, October 26, 2009

mihnea casnic



pentru cå este duminicå searå, m-am dus cumintel la spålat rufe. avem masina si uscåtorul in pivnitå, si in rest o gråmadå de cutii si o colectie de chestii råmase de ani pe aici.

cu alte cuvinte, e un haos, gåsesti de la cårucioare de copii, cuptoare, pickupuri stricate, panå la cupe de bowling, cåmåsi si umerashe (påpushe, då o tigare, så nu te azvarl pe ushe). e o nebunie, dacå ai vreodatå nevoie de ceva, te duci in pivnitå ca la praktiker så vezi care-i treaba. e o istorie pudrå sub formå de praf pe-acolo, dar deh, invelish murdar, suflet curat.

si cand circuli pe-acolo te simti ca prin cheile bicazului. masina de spålat si uscåtorul sunt intr-un fel de pasul tihutza, langå uså.



bag io rufele acolo cu grijå, pun detergent selectez temperatura, zeul spålårii usoare, yea yea, dacå as fi nevaståmea m-as fute, last minute check. am mai uitat vreo rufå?

da. chilotii de pe mine ar merge. si cum mi-e lene så må duc panå in camerå så må schimb, må uit prin jur - liniste - (mai exista 3 camere in pivnitå dar nu era nimeni acolo). ok. rapid. scot blugii, scot chilotii ii arunc in masinå, må duc dupå blugi

voci hahahahaha yea i think that... voci voci care se apropiau. VOCI

fuck. m-am panicat, såri dupå blugi, m-am pus in uså så o blochez stai cå-i cracu stang pe dos, stai cå så stau intr-un picior

bang.

mi-a futut o uså-n cap, s-a dus naibii blocatu meu, io eram intr-un picior, cu 0,0001% blug pe mine si cum cu platfusu meu si cu organu corti din urechea interna deraiat, pula echilibru, am cåzut ca un sac de cartofi peste lucrurile alea de prin jur, ca si cum as fi sårit in piscinå, unde apa era din umerase, carlige si cosuri de råchitå (?)

evident, era singura tipå care locuia acolo jos, o irlandezå denise care era nu cu una, nu cu douå, ci cu 3 prietene! - uuuuhuuuu - care au stat si s-au uitat vreo 5 secunde la mine cum inotam in pula goalå prin amintirile unor oameni, incercand så må ridic.

må gandesc cå si ele au fost putin surprinse. så må ajute? but, then again, "ce dracu cautå romanu de sus jumåtate gol pe la mine prin pivnitå"
au inchis la loc usa si m-au låsat un minut.

dupå, s-a clarificat problema.

ce-i drept, aveam si tricou mishto.

2 comments:

tebatman said...

deci io nu te cred.

da e tare povestea!

Doamna Brebenel said...

mersi.
måcar atat.