Thursday, November 19, 2009

24 ca serialu si ca ziua de lungå





new york. ajung in aeroport. må holbez la banda aia de bagaje pana råmane goalå de tot si se holbeazå inapoi la mine de parcå "acu må futi sau ce facem?". bagaju meu nici nu plecase din toronto.

ok. må urc in taxi, fuck it. ajung in brooklyn. iesim, ne facem cåcat.
a doua zi må sunå ca a ajuns si bagajul meu.
så mi-l trimitå pe madison avenue atunci.

mi-au ciordit parfumu, o curea si plasa in care-mi tineam shlapii. probabil ca så punå parfumul si cureaua si så plece. eh, nu-i bai, dau cu l'eau de feromone.

party din nou. la 12 yeee. o gråmadå de lume cu zi de nastere ba in ziua aia, ba cu o zi inainte ba una dupå, da ce mai conteazå, cå, odat' asezati la masa rotundå a paharului cu totii suntem egali.

din grupul nostru se agåtza cu hei, e si ziua lui, hai så fim o gashcå så fim fericiti.

ce mi s-a intamplat de 5 ori. 4 tipe si un tip, de fiecare datå la fel, de parcå era ziua (de nastere a) cartitzei.

eu: "la multi ani"

ea/ea/ea/ea/el: "mersi"

de-al meu: "heei e si ziua lui/o så fie si ziua lui/a fost si ziua lui hai så fim o"

ea/ea/ea/ea/el: "mm... scorpion?" (måsurandu-må)

eu: "dda?"

ea/ea/ea/ea/el: "hmmm" (cu un zambet dubios)

si se scufundå in multimea lor de prieteni.
påi, multumesc de uråri.

e ciudat så råspund cu 24 la intrebarea cati ani ai, dupå ce un an am zis 23. e ca atunci cand eram scolar si veneam dupå revelion la scoala si cand scriam data in coltul dreapta-sus, prima såptåmana mereu imi venea sa scriu anul din care tocmai iesisem.

No comments: