Sunday, November 1, 2009

the wizard of gåoz


må hai cå a fost ok asearå. tot torontoul un bal mascat. in cafenele ii vedeai pe captain america, o vråjitoare, un politist si batman la o cafea.

m-am dus zgribulit pana la liquor store så iau vodkå si am trecut prin cartierashe d-alea de case. eee, toti oamenii cu dovleci la uså, scheleti, panze de paianjen. parinti cu gasca de 8-9 copilashi dupå ei care se duceau la trick or treat. ca-n filme.

si apoi la chef.

m-am gandit io ca dacå m-as costuma in vampir ar fi cam la prima mana, gen romania - vampir ee - asa cå planul initial era så må costumez intr-o pizdå vampir de pe la 1930. vaudeville style. (e pula, vå dati seama, doar cåutam un motiv så må imbrac in rochie)

rochie nu mi-am gåsit, cå imi cam veneau minijup, nici tip vaudeville n-am gåsit, iar dupå vreo 20 de minute de cåutat m-am plictist si mi-am luat 5 minute så fumez o tigarå si så må bucur cå nu sunt femeie. altfel cred cå mi-as fi petrecut viata cåutandu-mi haine. asa cå pot så-mi bag pula intre picioare si så zic cu mana pe inimå, women, i feel y'all.

oricum. mi-am pus capu de cal si am ars-o la galop.

la chef mam'mamååå. numai politisti, pompieri si vampiri nu erau.
impreunå cu Inspectorul Bufnitzå si Varcolacul cu doo-rag, incercam så ne dåm seama de costumele celor din jur.

si o vedem pe una, imbråcatå toatå in roz, fatza acoperitå, numai ochii i se vedeau si avea un adidas nike pe cap. artå frate. si merg la ea.

"whoaa that's cool. are you making a statement against the american oppression on the arab society, protesting against the way they just step on the dignity and traditions of your culture, acting like a superior race and treating you people like insects?"

"aa no. i'm actually a chewing gum stuck to a shoe."
('ratzai'reacu de abstractionistii pulii.)

"oh."

m-am dus si mi-am mai pus o vodkutzå si hop, alt costum tare.
må duc hotårat, fårå interpretåri de data asta, totu' pe fatzå:

"moaaaamåååå ce tare nu-mi vine så cred cå te-ai costumat intr-o perie de veceu!!!"

"åå nu? sunt o seringå, vaccinul H1N1."

"pff... si... tu... ce muzicå asculti?"

mi-am pus calu pe cap, m-am dus så dansez epileptic si am decis så nu mai vorbesc decat intrebat.

partea de SS (stand and smile) apunea incet dar sigur si ajungeam usor la partea mea preferatå. desfraul. atunci cand vaporii de alcool deja se cuibåriserå in capetele tuturor, smalltalkul, odatå rege, "where do you come from" se transformase ca cenusareasa in "where do you cum from".
the king is dead, long live the king.

una dintre colegele mele e lesbianå - veritabilå, nu doar curioaså - si era cu prietena ei pe-acolo. scissoring - detalii si amånunte - check.
apoi a venit grupul de gay, evident cei mai energici de pe-acolo. unu imbråcat in omul albastru mi-a zis cå-mi då cocainå dacå ii aråt pula.
si eu i-am zis ehe prietene, unu' mi-a zis cå-si trece iahtu pe numele meu dacå må duc cu el asa cå må pish pe cocaina ta.
don't blow yellow snow.

la ora 2 s-a fåcut ora 1 si vå dati seama ce bucurie. ca-n excursiile la busteni.
apoi åstia incepuserå så se stingå, ba så se ducå pe la afteruri (unde, vå reamintesc, it sucks, it's full of junkies you wouldn't like it in there)

oricum. toate bune si frumoase. am fost si cal.
si må trezesc eu azi, må duc så må pish si observ ceva ciudat. cand trec pe langå bec.
care nu are senzori, e un bec mic care sta infipt in priza ca så nu-ti rupi gatu noaptea pana la intrerupåtor. el, becul, de obicei o arde aprins. azi era stins.
daaar

vå las cu nitzel paranormal de calitate din baia doamnei brebenel.



ce mai urmeazå, så indoi linguri cu mintea.

pace, calciu si odihnå.

3 comments:

Unknown said...

hei bai, uite ce-am gasit http://www.mtv.com/videos/misc/450792/rachel-antonoffs-costume-creations.jhtml#id=1624234 , min 2:27. well hello!

Doamna Brebenel said...

"sorry we're unable to offer this video to the users in your region"

ce era ce era?

Unknown said...

emisiunea alexei chung de la mtv, halloween special. a venit o tipa/designer sa dea niste de idei de costum - printre care si pink bubble gum stuck under a shoe. well hello!