Monday, January 4, 2010

amstadam pulea


am incercat sa-mi gasesc de lucru prin aeroportul in care urma sa o mai ard vreo 8 ore. ce naiba sa faci altceva, ca in amsterdam e aeroport de atentie, dreptzi. in scaunele alea ori dormi ca statuia ori gasesti altceva de facut.

duaamneee cat ii invidiez pe oamenii aia care pot dormi in fund.

oricum. la fumoar in aeroport, tristetea plutea ca nuferii. eram vreo 100 de plamani, 2 cate 2 de alta nationalitate si toata povestea asta in 7 metri patrati.

un televizor mare ne dadea ceva de facut. era pe stiri si ne uitam cu totii, printre gudroane, cum o fata din irak si-a pierdut nasul cu 3 zile inainte sa se marite, ca iar explodase un bou. mai bine'ati bea vopseluri ecologice de diferite culori futuvangura si'ati exploda voi singuri intr-o camera cu pereti albi. v-ati si vinde arta mai scump, ca ar fi postmortem.

si da, in acea atmosfera apasatoare am zis sa o ard misionareste ca un bun crestin.

am observat apoi ca stingeau mai multe tigari la vii.

2 comments:

Unknown said...

Cata creativitate! am spus eu dupa ce am exclamat un OhMyGod de am speriat si trecatorii din fatza blocului.I've missed you :P

Doamna Brebenel said...

are si oboseala beneficiile ei sa stii.